Optimizacija poslovnega procesa

Običajno se pri prenosu dela poslovanja v oblak do določene mere spremenijo tudi poslovni procesi podjetja. Avtomatizacija poslovnih procesov, vezanih na različne tehnologije, je v zadnjih letih pridobila precej privržencev in veliko podjetij ima rešitve tipa BPM že v produkciji. Prednosti, kot so prožnost poslovnega procesa, hitrejši razvoj aplikacij, ponovna uporaba in druge, so pritegnile podjetja, da so se lotila tovrstnih projektov. Ko se infrastruktura razširi v oblak, pa se v enačbo dodajo nove spremenljivke, na katere moramo biti pozorni. Požarni zidovi, javna internetna hrbtenica, varnost, končne točke spletnih storitev, do katerih ima lahko dostop še kdo drug, in prenos občutljivih podatkov po internetu so samo nekatere izmed njih.

Tomaž Poštuvan/MonitorPro

V javnem oblaku lahko pričakujemo množico različnih načinov povezovanja, ki se jim bomo morali prilagoditi, da bomo lahko enakovredno uporabljali oddaljene in lokalne storitve. Gotovo bodo med njimi tudi standardni protokoli (SOAP preko HTTP), ki bodo omogočali dostop do spletnih storitev v oblaku. Za varnost in zanesljivost storitev (standardi WS-*) pa bomo morali poskrbeti sami. Zato moramo uporabiti enega od sistemov SOA, ki tovrstno komunikacijo omogoča. Dodatno varnost uporabe storitve si lahko zagotovimo z uporabo storitvenega vodila, ki na eni strani skrije končne točke naših spletnih storitev, na drugi strani pa poskrbi za klic nadomestne storitve v primeru, ko osnovna storitev ni dostopna.

 

Tudi upravljanje celotnega okolja je pomembno, saj se kljub vnaprejšnjemu razmisleku in trudu določeni procesi vseeno ne izvedejo pravilno. Zato mora orodje omogočati ločen seznam procesov, ki so se končali z napako, ter morebitne dodatne akcije, ki jih nad njimi lahko izvedemo (ponovni zagon, prekinitev, prezri napako in nadaljuj izvajanje).


Analitiki, denimo, pričakujejo, da se bo v naslednjih treh letih uporaba hibridnega oblaka precej povečala, vključno z dodatnimi storitvami, ki bodo uporabo oblaka naredile zanimivejšo za organizacije in podjetja. Izdelovalci programske opreme bodo na tržišču ponudili orodja za upravljanje, ki bodo sposobna upravljati tako lokalne aplikacije kot tiste, ki bodo tekle v oblaku.

 

Pričakujemo lahko, da bo tehnologija kmalu postala zrela in nam bo postopek ter upravljanje olajšala do te mere, da nam aplikacija več ali manj v oblaku ne bo predstavljala večjega izziva. Takrat se bomo šele lahko sproti odločali, katere dele našega sistema bomo poganjali v oblaku in katere lokalno. Oblak bo torej lahko podaljšek naše infrastrukture, ki bo na voljo ob konicah ali ob nenadejano povečanem obsegu poslovanja.

 

Storitve v oblaku so lahko podaljšek interne infrastrukture, ki je na voljo ob konicah ali ob nenadejano povečanem obsegu poslovanja.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?