Poslovati družabno

Storitev, ki podpirajo družabno poslovanje, je kar nekaj, področje pa se živahno razvija. Večina storitev je dosegljivih v oblaku in se, kot je pri slednjih v navadi, plačujejo mesečno na uporabnika. Nekatere manj zmogljive storitve so brezplačne, pri večini pa se stroški gibljejo med 10 in 25 evri na uporabnika na mesec, odvisno od velikosti podjetja, varnostnih mehanizmov in integracije z drugimi sistemi. Dosegljivost v oblaku podjetjem omogoča, da začnejo novo tehnologijo vpeljevati brez visokih začetnih stroškov, hkrati pa lahko storitve tudi dodobra preizkusijo, preden jih uporabijo.

Robert Sraka / MonitorPro

Storitve za družabno poslovanje lahko razdelimo nekako v dve skupini. V prvi skupini so tiste, ki so začele svoj razvoj iz obstoječih družabnih omrežij, kakršno je Facebook. Ta je pravzaprav s svojo uporabniško izkušnjo še najbolj vplival na storitve za družabno poslovanje. Med predstavniki te skupine so storitve Chatter družbe Salesforce, Yammer, ki ga je poleti kupil Microsoft, Tibbr ene od največjih evropskih softverskih hiš Tibco ter SocialCast družbe VMware.

 

V drugi skupini pa so storitve, ki izhajajo iz dokumentnih sistemov in so bolj strukturirane, vključujejo naprednejše funkcije, kot so delegiranje in spremljanje nalog, potrjevanje dokumentov in elektronsko podpisovanje ter ad-hoc delovni procesi. Mednje lahko štejemo storitve Huddle, Alfresco Cloud, domači BC Social. Nekatere rešitve pa so nekje med obema skupinama – na primer Zyncro ali Mangospring.

 

Ne glede na raznolikost ponudbe imajo vse naštete rešitve kar precej skupnega. Za začetek uporabljajo koncept podjetja oziroma skupnosti. Navadno skupnost ustvarimo s tem, da se prijavimo v storitev s svojim službenim e-poštnim naslovom, ki ga potem po e-pošti potrdimo. S tem se ustvari nova skupnost za podjetje, če pa je to naredil kak sodelavec že pred nami, se zgolj priključimo obstoječi skupnosti.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?