Uveljavitev BPM v poslovanje

Uvedba BPM je izziv. Že kratek pogled na statistike o uspešnih in neuspešnih projektih spreminjanja poslovanja razkrije trpko resnico, da ni lahko, vendar pa si lahko organizacije pri uvajanju BPM in prenovi poslovanja pomagajo s preizkušenimi metodologijami in z delovnimi okviri združenj, ki se načrtno in sistematično ukvarjajo z razvojem BPM (na primer BPMI –www.bpmi.org, BPTG – www.bptg.org). Seveda pa lahko pri uvajanju BPM uporabimo znanje in storitve, ki jih ponujajo podjetja za svetovanje ter največji ponudniki IT-rešitev.

Jurij Jerele / MonitorPro

Za uveljavitev koncepta BPM moramo vzpostaviti in uveljaviti strateške in izvedbene mehanizme ter delegirati odgovornosti za izvajanje koncepta na več ravneh v organizaciji: na korporativni ravni, na ravni procesov in ravni implementacije sprememb. Na korporativni ravni mora organizacija med drugim določiti jasno vizijo, poslanstvo in strateške cilje, metedologijo za nastajanje in spreminjanje strategije ter način komuniciranja o načrtovanih spremembah. Opredeliti in izvajati mora tudi metodologijo merjenja uspešnosti in učinkovitosti organizacije pri doseganju zastavljenih strateških ciljev, na primer z metodologijo uravnoteženih kazalnikov. Neposredno v povezavi z BMP pa mora ustanoviti oddelek, tim ali organ, odgovoren za vzpostavitev in izvajanje BPM.

 

Oddelek BPM potem opredeli projekte izboljšav ali sprememb poslovnih procesov, ki se izvajajo na ravni poslovnih procesov. Na tem mestu mora organizacija poskrbeti, da se navedeni projekti izvajajo učinkovito, po uvedbi pa procese upravlja, nadzira, meri in o njih poroča oddelku BPM ter vodstvu.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.