Digitalizacija prinaša konkurenčnost

 Zavedanje podjetij o pomenu digitalizacije je opazno večje. Raziskava Slovensko-nemške gospodarske zbornice o stanju digitalizacije slovenske industrije, ki je bila opravljena med 93 pretežno proizvodnimi podjetji različnih velikosti (od mikro do velikih) v Sloveniji, je pokazala, da 91 % slovenskih podjetij vidi digitalizacijo najmanj kot pomembno, v nekaterih podjetjih pa so se je z majhnimi koraki že lotili.

Prvič v treh letih, odkar na Zbornici izvajajo raziskavo, so podjetja kot dodano vrednost digitalizacije označila zagotavljanje konkurenčnosti, kar kaže na zavedanje o pomenu digitalizacije. Višje od preteklih let bodo tudi naložbe v digitalizacijo, kar 20 % podjetij namreč načrtuje vlaganja v višini 4–6 % njihovega prometa. Največjo oviro digitalizacije podjetja še vedno vidijo v kvalificiranosti zaposlenih, visokih stroških in zaščiti podatkov, tudi zato bodo omenjena sredstva za naložbe pretežno namenjena izobraževanju zaposlenih ter digitalizaciji proizvodnje. V Slovensko-nemški gospodarski zbornici so z raziskavo ugotovili tudi, da je želja podjetij spodbuda države za ukrepe digitalizacije in podpora raziskovalnim aktivnostim.

Za dosego cilja, tj. digitalne preobrazbe slovenske industrije, je nujno sodelovanje države, predvsem na področju izobraževanja in zagotavljanja spodbudnega gospodarskega okolja. Pametna, digitalizirana podjetja niso več zgolj skice na papirju, temveč jih vse več tudi že deluje v praksi. Četrta industrijska revolucija tako ne predstavlja zgolj vpeljave informacijsko-komunikacijskih tehnologij v proizvodnjo, ampak popolno spremembo procesov v podjetjih z uvedbo digitalizacije na vse ravni poslovanja, od procesov zaposlovanja do procesov dobave in nenazadnje do procesov odločanja. Informacijsko-komunikacijske tehnologije so pri tem zgolj podlaga za združitev vseh procesov, ki tečejo v podjetjih, na en skupni imenovalec. Osrednja točka združevanja procesov ostaja človek. Slovenska podjetja so po trenutnih primerljivih podatkih v digitalizacijo že vstopila, a kljub temu kot država zaostajamo.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih